flowers Kizlar 18+3 yani dün aksam isten geldim uzaniyordum ve pit pit ust uste uc kez pit etti eminim oydu mukemmel bir duyguymus umarim tekrar hissederim 🥰 Allah isteyen herkese versin yasatsin🙏🙏
hazal2131ds flowers bende 17. Haftamdayım ilk defa dün pıt pıt hissettim. Gaz mı acaba dedim snra gün içinde bi kaç kere daha hissettim. Erken diye acaba psikolojik mi diyorum ☺️
minidior 18+5 olduk hala hissetmiyorum herkes 4,5 aylik oldu nasil hissetmezdin diyor bide🤦🏼♀️ Hissetmiyorum problem bende sanirim😂
Gzdsrm minidior canim normal ki sen oyle diyenlere bakma ilk hamileligim ve bi tik kilolu bi insanim tam net 22 den sonra hissettim 20den sonra cok az az 22den sonra tekmeler tekmeler😍
drysfk minidior bende 19. Haftamda hissettim aslımda öncesinde hareketleri hissediyordum ama bağırsak mı ayırt edemiyordum sanırım şuan 25. Haftadayız artık dışardan bile atışları belli oluyor❤️ İnşallah en kısa sürede siz de hissedersiniz 🥰
flowers minidior hayir canim cok normalmis bende zaten dun aksamdan beri bidaha hic hissetmedim 22. Haftaya kadar boyle olmazi normalmis🥰
gamzemom bende hergün merakla elim karnimda bekliyorum tik yok 😄ya 17. haftamdayim ya da 19 🙄doktorum kafami karistirdi 😬