Beety26 benim doktorum da ilk kalp atışını 10. Hafta dinletti. Dedim neden dinletmediniz 7. Haftadaydım dedi ki 10 haftadan önce oradaki kalp sesini duymak için fazlaca ısı veriyoruz bu da gereksiz bir müdahale zaten bakın kalp atışı görülüyor ilerleyen aylarda zaten sık sık dinleyeceksiniz demişti öyle de oldu korkmayın yani