Didemyurdakul Herkese merhaba. 21+4 haftadayız 3 haftadır olcumlerde sivi az gözüküyor. Gelişim ve böbrek eksikliği şükür çıkmadı detayli ultrasonda, böyle bir durum yaşayan var mı düzeliyor mu zamanla?
Didemyurdakul EsinCemreDogan cok fazla tükettim ama hala az gözüküyor su. Bakalim devam ediyorum sivi takviyesine