Nesli23 tgba22 yok benim kanamam olmuştu bir ay önce Arada tekrarladı akıntı lekelenme şeklinde hala devam ediyor doktor ondan kaynaklı olabilir dedi bu enfeksiyon için
Ersev06 Nesli23 Merhaba canım tabi paylaşalım birbirmizle. Bende streptococcus agalactiae diye bir bakteri üredi. İnşallah bu antibiyotik geçirir. Crp falan bakılmadı ama idrar kültüründe koloni sayısı 104 - 105 yazıyordu bu ne demek bilmiyorum tabii
Nesli23 Ersev06 kaç haftalık sizin.anlamıyoruz ki bu değerlerden ben doktorun olumsuz konuşmasından kötü olduğunu anladım verdiği ilaçlar en ağırları zaten
XxKirmizibalik Ersev06 bende de bu bakteriden çıktı. Doktorum bana da antibiyotik verdi o toz olan ilaç buna yeterli gelmez dedi. Zararlı olsa vermezler korkmayın. Bakteri enfeksiyon vs daha zararlı
Nesli23 Ersev06 bende özele gidiyorum üstelik iki doktora gidiyorum biri çok rahat biri de derdi hasta çekmek inan hiç güvenmiyorum
Ersev06 Nesli23 güvenmediğin yere gitme bana ilaçları kadın doğumcu gözetimden enfeksiyon bölümü yazıyo ama
Ersev06 Nesli23 Vallahi inşallah iyi gelir bu ağır antibiyotikler. Bebişlerimiz zarar görmeden atlatırız