Ayse2011 oykuduru21 mochi alın derim ınstagramdan sayfasına bakın ben hiç elektirinin yararını görmedim manuel olarak mochinin üstüne tanımam.
Mengihilal oykuduru21 ben avent aldım 6 sene önce 3. Bebeğime hamileyim ve toplam da 4 anne kullandık bu cihazı arkadaşlarıma da verdim ve müthiş bir alet iyiki almışım harika sağım yapıyor ve asla acıtmıyor.
Minigim20 oykuduru21 ben kiwinin aldım canım elektrikli fiyat olarak uygun ve memnuniyet fazlaydı o yüzden çok para vermek istemedim diğer markalara