Sevdeeee Sabahtan beri aşırı hissediyorum daha öncede hissetmiştim günde bir iki kez ama bu sabah oldukça fazla hissettim ve endişelendim bu haftalarda bu kadar hareket normal mi 🥺
Nuray23 Sevdeeee hissediyosaniz ne guzel ben 20.haftamin sonlarina dogru pit seklinde hissetmistim sadece 😁 ikinci hamileliginz mi acaba. 2.de cok daha erken hissediliyor diyolar ya hani😊
istanbul3434 Sevdeeee hareket iyi bisey hamilelikte fazla hareketten degil hareketsizlikten korkun. Masallah hep boyle hareketi yerinde olsun insallah🧿
Sevgi1907 Sevdeeee o haftalarta hisedebilmissiniz ne guzel ben 20 haftada hissettim suan 30+2 olduk hareketten deil hareketsizlikten korkun bencede ben 10 dakika hareket etmesin acaba biseymi oldu diye panik oluyorum
Nuray23 Sevdeeee zayif olunca hissedilir diyolar ama bende zayiftim hissedemedim😂 icerdeki kaslardan da olabilir.😊 48 dim. Simdi 58 oldum😂
Mucizeler2 16+3 bende çok küçük kıpırtı hissettim Bi kaç kez. Ama böyle yoğun değil heyecanla bekliyorum bakalım. Bide ikizler hangisinin tekmelediğini anlayacakmıyım en çok bunu merak ediyorum
Sevdeeee plakayerli bi tabir varya pıt pıt diye öyle ama göbeğime odaklanınca görüyorum yani minik bi hareket 😬
Merveakbulutt Sevgi1907 kesinlikle katılıyorum bende 38 e giriyorum bende öyleyim oğlum dur artık diyorum sonra durunca da kökü başlıyor hadi hareket etsin diye tatlı yiyorum çok değişik bir duygu değil mi ya 🤭😇
hazal2131ds Sevdeeee ayy bende aynı haftadayım dün hissettim ilk defa pıt pıt vurdu bugünde aynı oynuyor galiba çok hissediyorum. Böyle olmamıştı daha önce. İnşallah psikolojik değildir randevum var bugün soracağım.
hazal2131ds Sevdeeee evet artık hissedersin dedi pıt pıt kelebek etkisi gibi gelir dedi. Bebişmiş demekki hissettiğim 😍allahım nasıl güzel bir duygu allahım isteyen herkese tattırsın hep dualarımda.
Sevgi1907 Merveakbulutt evet ben bazen karnimi mincikliyorum durtuyorum anan uyumuyosa sende uyumiycaksin diye cok guzel bir guzel bir duygu rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲🙏🙏
Merveakbulutt Sevgi1907 amiiin inşallah kuzum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyenlere nasip olsun evlatla imtihan etmesin rabbim 🤲
Deniz1634 Sevdeeee cinsiyetini öğrendiniz mi acaba erkek çocuğu çabuk oynar ve hissedilir diye duymuştum ama ne kadar doğru bilmem ne güzel hissetmişsin ben şuan 22 hafta oldum geçen hafta yani 21 de pıt pıt şeklinde hissettim 3. Bebişim olmasina rağmen.
Sevgi1907 Merveakbulutt amin amin canim inşallah ben 5 sene sonra tattim bu duyguyu rabbim kimseyi cocukla sinamasin isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah🤲🤲🙏🙏🙏
Sevdeeee Nuray23 bi sıkıntı olmasında kas olsun bebek olsun farketmez 😂 ben daha 500 gr aldım ya 😅175cm 60.500 üm su an