Kaderkck07 37 haftalığız Sezaryen korkum var Ama normalden hiç korkmuyorum 🤣 eşim diyor iyi korkmuyosn sen . Ben şey düşünüyorum hani vajina hayati bir bölge değil en fazla yırtılır azck bir şey olmaz😄 ama sezaryen videosu izledim ondan korktum açıkcası.