İyi günler benim erken doğum riskim vardı 28 haftalıkken 24 saat arayla 1 er doz seleston iğne yaptırdım. Şimdi de 32+5 haftalığım. Doktorum 1 ay önce yaptırdığım iğnenin etkisinin geçtiğini ve Riskim devam ettiği için 24 saat arayla 2şer doz daha seleston iğne yaptırmamı söyledi yani toplam 6 kutu yaptırdım. Ama 4 kutucan daha fazla yapılmaması gerek diyorlar çok panik oldum bu konuyla ilgili bilgisi olan ya da böyle bişey yaşayan var mı ??