Sbhky Hanımlar kontrole gittim bugün doktor bebek daha aşağı inmemiş ve böyle giderse sezeryan kilosu fazla dedi ve benim boyum 155. Normal doğum istiyorum neler yapmalıyım başına gelen var mı ?
Gozdeeb Sbhky assgiya inmediyse yapcak biseyin yok. Inse cay ic korunmasiz iliski yap merdiven in cik comel kalk derdimde beklicen malesef.
Minik2829 Sbhky 38.hafta icindeyim.3400 kg 51bucuk boyu olmuş.benimkide kafasi aşagida ama gelmek bilmiyor🙄
Sbhky Alps meyve çok yedim ben sanırım ondan oldu 🙂ilk aylar hiçbir şey yiyememiştim sonra muz yemeye başladım🙂
Elifaysu Gozdeeb canım göbek aşağı inince tahmini ne kadar süre sonra doğum olur yani aşağı inince oluyormu benim inmiste 38haftaligim
Minik2829 Sbhky Doktorun dediği herşeyi yapmaya calisiyorum.Perine,plates topu,ilişki..yinede çok nazli😀 40.haftayi doldurucaz bu gidişle.
Gozdeeb Elifaysu gobekle alakasi yok canim kanala girmesi onemli olan. Benimde 38 den sonra asagidaydi ama dogmadi mesela bi turlu. Ki kafasida asagidaydi
Ballicut Sbhky valla benim ilk oğlumda öyleydi 39 da 3700 di 40 ta 4ü geçmişti normal doğum için beklerken kanala inmedi kilo aldığı için sezeryan oldum🙄 ne yaptıysam fayda etmedi sıcak sulara oturdum merdivenler indim çıktım ama olmayınca olmuyor
annesininkelegi Sbhky merhaba doula desteği alıyorum bir ebeden. Ebeler manevralarla bebegi asagı indirebiliyorlar bilginiz olsun. Dogum anı gelmeden yaptırırsanız iyi olur
Nur1903 Bende aynı durumdayım 37+5 çatı muayenesi oldum bebek kanalda değil çatın kötü değil ama ön kemik biraz basık ve hiç açılman yok henüz ama vaktimiz var doğum anına kadar inebilir kanala dedi çok moralim bozuldu sezeryan olmak hiç istemiyorum 😢
Elifaysu Gozdeeb benimde kafası aşağıda ama kanala girdimi demedi doktorum bişey sadece on gün sonra gel dedi