Arkadaşlar üşüttüm mü yoksa hamilelikte olan bir şey mi bilmiyorum. İnternette hormonsal değişimlerden olabilir yazıyor. Afedersiniz 3 gündür ishalim geçmiyor. Normalde patates haşlar,muz yer,kuru kahve yerdim geçerdi. Hepsini denedim. Doktora gitsem hamilelerin kullanabileceği bir ilaç var mı ona göre gideyim?