buket_22 cnm ben 4 gün önce acil dr gittim eğer ilaç ve su kullanmazsan bebege bulaşır ve erken dogum nedeni olur ben kasik bel ve karın ağrısından yürüyemiyordum iki elimle destekleyip yürüyordum düşün lökosit 25-30 çıkmıştı dr zimaks diye hap verdi içiyorum cokk şükür iyiyim zaten 10 tanedir bakalım