Hamilebirisi_ Hamileliğiniz nasıl geçiyor, kaç haftalık oldunuz, doktorunuza-hastanenize kesin karar verdiniz mi, hisleriniz nasıl? Güzel bi’ paylaşımda bulunalım çok merak ediyorumm 🌸❤️
Sedafatihh Hamilebirisi_ 9 aylık bir oğlum var yeniden uygulamayı indirdim yeniden hamileyim nasıl düşüneyim bilmiyorum doktor yeni yeni araştırıyorum 🤷🏻♀️ Bursadaydım doktorumdan memnundum şimdi İzmirdeyim yeni hastane yeni doktor bakalım🤭 6 haftalık hamileyim💞
Haticee0393 Hamilebirisi_ 11+0 olduk bugün miğde bulantım pek kalmadı ama halsizlik yorgunluk hep var geçmiyor maalesef. Göbeğim baya büyüdü benim 🙆🏼♀️ Sizde nasıl kızlar kilo olarak 2 kilo aldım sadece
Ikincibebekannesi Hamilebirisi_ bizde 8 haftalık olduk ara ara adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyor sadece bide sabahları mide bulantısı 😘❤
Kubranurilhan Bugün 12+2 olduk. Biraz sonra hastaneye gideceğiz sanırım ikili tarama testide yapılır. Mide bulantılarım azaldı diyebilirim ☺️👼
Saziyersin Bizde 8 haftalim olduk teyzeleri cok şükür suan iyi geçiyor gebeligim qra ara kasik ve bel agrim var onun haricinde mide bulantısı cok olmadi ama bu ara oda hic yok hastane olarak da kontrolüm de doğumun da devlette olacak doktorumuz cok şirin
Pnrbyr-2555 Bende 10+6 oldum. Erzurum’a gelin geldim burada öyle çok tanıdığım doktor yoktu ama bulduk ve onunla da devam ediyoruz. Mide bulatınlarım da inşallah diğer arkadaşlar gibi 12.hafta da geçer :(