Benim kayboldu canım, şuan 6+4 haftalığım. 5. Haftanın ortalarında belirtilerimin hepsi kayboldu. 5+5 te kesem boştu 6. Haftanın ilk günü açlık hissetmeye başladım yolk kesen oluşmuş Bebek görünmedi şimdi bebişim göründü ama kalp atışımız yok onu bekliyoruz. Şuan belirti olarak afedersin öğürme, göğsümün ucunda kaşıntı var iştahsızım endişelenme bazen kullandığın folik asit ten de kaynaklı olabilir