Ssmmra yaptırma , zaten bitmiş olmuşsun , ben yaptırmadım sürekli açlık tokluk ölçtüm yükseldi iyice dahiliyeye gittim çok yüksek di zaten diyetisyene yönlendirdi diyetle de düşmedi insulin başladı . Şeker yüklemesi yaptıracak mısın dedi doktor bana hayır dedim tamam diyetisyene git şekerini takip et gel iki haftaya dedi . Zaten şekerim iyice yükselmişti . Şekeri yüklemesiz de öğrenildiğini anlamış oldum yaşayarak