Merhaba hanımlar. Çok önemli bir sorum olacak. Benim hamilelik öncesi kilo alımından dolayı çatlağın vardı biraz. Simdi 9 haftalık gebeyim. Ve karnımda sislik hissediyorum. Ve karnımın etrafında çatlaklar olmaya başladı ve ben vücudumu beğenmiyorum. Çatlaklarımı nasıl giderebilirim. Hamileyken ne kullanabilirim ne önerirsiniz????