Busraafth Amin teşekkür ederim 🙏 benim de 10 gün gecikmişti muayene olmaya gittim gel bi kontrol edelim dedi rahim duvarın kalınlaşmış bu ne demektir sence diye sordu bende adet olacağım anlamına gelir dedim, o da olabilir hamile de olabilirsin dedi idrar daha çabuk çıktığı için idrar yapalım bakalım dedi ve gebelik vardı. Inşallah sizin de vardır 🙏☺