MerveKsackTabara 11+3 hamileyim bugün doktorum decavit ve demir verdi ama folic asiti bırakıp bırakmamamla ilgili bişey demedi iki hafta sonra tekrar randevum folic kullansam mı bilemedim 🤷♀️
Gizemimibekliyorum MerveKsackTabara Folik asit 12. Haftadan sonra bırakılıyor. Doktoruna sorarsın bi dahaki randevunda. Sormazsan belki unutur.
mom44 MerveKsackTabara canm zaten yeni alfığın ilaçlardada folit asit var ben kullanmaya başladıpım gün bıraktırdı benmde vardı içinde ama attım kullanmadım istersen ara sor doktoruna demir ilacındada folic adit mecbur çünkü
Deletedmom15257 MerveKsackTabara bu arada şimdi hatırladım bende 11+3 haftalıkken bitmişti dr bırak demişti almamıştım sonra içme artik cnm dedikleri gibi zTen digerlerinde folic asit var tabi için rahat ederse
MerveKsackTabara Deletedmom15257 yarı kutu duruyo bugün içtim ikisinide ama acayip midem yanıyo fazlamı geldi acaba diye sormak istedim cnm
Deletedmom15257 MerveKsackTabara cnm zaten 12 haftaya kadar veriyolar istersen 3 tane daha iç sonra bırak dr gidince söylersin pek zararı yok yani
MerveKsackTabara mom44 demir ilacını inceleme fırsatım olmadı içeriğine bakarım olmazsa 12. Haftama kadar içer bırakırım canm
Zuve MerveKsackTabara foligi on üçüne kadar devam ettir sonra decavite başla demesi lazımdı ama belki degerleriniz düşüktür. Çünkü decavitin içindede az miktarda folikk asit var
Neslisahhh MerveKsackTabara decavitte de folik asit var o yüzden ikisinden birini kullanmanız daha doğru olacaktır. Ben folik asit kullanırken doktor decavit verdi folik asitle beraber kullanma dedi. Folikasitin de fazlası zarar.
MerveKsackTabara Genel olarak içme diğerindr var deniliyor içimde rahat etmedi bu kadar ilaç tüketmeye ve mide yanması yaptı folic asiti bırakmam daha iyi olacak gibi teşekkür ederim kızlar ❤