Kızlar Merhaba,
Adetime 4-5 gün var.Bazen 26 günde bir bazen 28 günde bir oluyorum.Bu ay Prolaktin düşmüştü,Klomen kullanmıştım çok umutluydum.Göğüslerim her adet dönemi şişer ama bu ay uçları çok acıyordu ondan çok şüphelendim.Fakat bugün adet sancılarım var.Hafif hafif ama her ay böyle oluyor sonra adet oluyorum.Pazar günü test yapıcaktım fakat yapmıycam.Bu ay da olmadı kesin 😔 17 aydır herşeyi deniyorum gerçekten çok yıprandım.İlk defa bu ay çok umutluyum.Rabbim’im var bir bildiği mutlaka ama çok üzülüyorum..İnşaallah benim gibi tüm isteyenlere en kısa zamanda nasip olur Anne olmak 🤲🏻