Sedagb ben de dün lekelenme oldu çok az 7+5 im doktora gittim hemen ultrason ile baktı her şey yolunda sadece dinlen dedi. Bir de bir tane iğne yazdı yaptırdım şükür dünden beri gelmedi bir şey. Fakat benim de aynen sağ kasığım da batma şeklinde ağrı var biraz. Gerçi önceden de olurdu ama lekelenme yaşadığım için buna bağlıyorum hep :(