MeryemEnes123 Kızlar benim bu gun adet gunum ama kahve rengi lekelenmem var acaba yerlesme kanamasımı yoksa yıne geçen aydan kalma kanmı geldı ardından adet olucam dıye korkuyorum😩
mercimeginanne MeryemEnes123 bnm adetin ilk günü kahverengi lekelenmeyle başlar ertesi gün kırmızıya dönerdi. Hamilelik mi değil mi testle anlarsın anca
Zeze2454 MeryemEnes123 benimde adetim 2 gün geçiyordu ama aynı bu sabah senin gibi kahverengi leke geldi adet oldum sanırım :(
Tugcekkkkk MeryemEnes123 yerleşme kanaması adet kanamasından önce olur diye biliyorum ayırt etmek için beklemelisiniz bakalım devamı gelecek mi
mercimeginanne MeryemEnes123 vardır bunda da bir hayır cnm stres yapma üzme kendini. Rabbim tez zamanda hayırlı haberler versin inş
MeryemEnes123 Zeze2454 binimde bir gun geçti 😩2yıldır olmuyor be her ay adet bitince 10 gun her gunu ilişkide oluyoruz ama yınede adet oluyorum
Zeze2454 MeryemEnes123 hayırlısı olsun üzülmeyin stres yapmayın bende çok üzüldüm ama her ay yeni bir umuttur deyip önümüze bakmamız gerekiyor
Tugcekkkkk MeryemEnes123 ben bir defasında 15 gün arayla 2 kez adet olmuştum. Yani adetim bitti 15 gün sonra yine adet oldum öyle sevinmiştim ki yerleşme kanaması diye. Olmayınca olmuyor ya