@Selinaymurat ben yenidoğan takim 4 adet aldım yeter bence zaten bi ay kullanıcak iç zıbın uzun kısa kollu yelek aldım penye ve örgü tulumlar aldım 0.2ay 4.5 adet çıtçıtlı çorap aldım bere bikactanede 6.aylik örgü kıyafet yaptırıyorum.besik aldım şimdi dolabını felan halledicem odasına inşallah🙏