Happy-anne Bu form da anneler var mı bilmiyorum ama bindorım olacaktı. Kızım 3aylıkken 6200dü şmdi 4aylık ve 6400 olmuş. Kilo almamış yani. Anne sütü hariç aptamil mama veriyorum. Ama kilo almıyo ne yapabilirim.?
Haka Happy-anne benim kızım 2 buçuk aylık 5 kilo😊 sadece Anne sütü veriyorum doktoru kilosunun normal olduğunu dedi
Gizemimibekliyorum Happy-anne Bazen kilo alımı daha yavaş olabiliyor. Bi de mama kilo yapar derler hiç alakası yok. Ben de kızımda aptamil kullandım dördüncü ayından sonra. Hiç kilo filan yapmadı. Emerken daha kiloluydu.