6217 Ben özellikle bişey yemedim kuzum. Her gün sabah 1 tane yumurta yedim. Akşamları mevsime uygun meyvemi yedim. Gece yatmadan da süt içtim koca 1 bardak hemde çikolata eşliğinde 😁😁 Tahin pekmez yaptım çoğu zaman kahvaltıda. Bal kaymak , kaşarlı tost, avakadolu omlet , çok uzun süre değil ama kuruyemiş yedim. Son zamanlarda çok tiksindim kuruyemisten neredeyse hiç yemedim. Bu şekilde canım benim. Canım ne istedi onu yedim aslında ❤😍