Selamlar hanımlar. Daha 1-2 gün önce konu açmıştım. Son haftalar olmasına rağmen ne açıklık var ne sancı diye. Doktorum bugün tekrardan muayeneye çağırmıştı. Nst de bebeğin kalp atışları başta baya hızlı çıktı. Ama sonradan düzeldi. Doktorum alttan muayene etti ama yine ne açılma ne esneme hiç biri yok. Bebekte çok yukarıda seni yatırıp normal doğurtalım diyemem dedi. Bende artık normalden korkar oldum. Şimdi sezaryenden de çok korkuyorum. Spinal istiyorum ama daha önce hiç ameliyat,operasyon vs. Geçirmedim. Dolayısıyla ile o ameliyathane ortamından, ambiansından aşırı korkuyorum. Biraz rahatlamak adına yazmak istedim. Doktorum tekrar nst istedi şu an bağlıyım çıkışta karar vericez artık. Hastaneye gelmişken olsun bitsin istiyorum artık ama o kadar korkuyorum ki kendimi tutmasam ağlıcam. Bana bi cesaret verin nolur 😞