Benim bebeğim 24. Haftada dönmüştü ,bayağı aşağıda ,kafasını rahim duvarına dayamış erken doğum riski var dedi haftalık proluton yaptırıyorum. Sürekli yan yatıyorum sadece yemek ve ihtiyaç için kalkıyorum . Şimdi 26. Dayız daha iyi dedi korkma inşallah bir şey olmaz