Ohaezgi Didemmmmmsss sıkıntım yok şükür iyiyiz kızımla🥰 ne bel ağrısı ne sırt ağrısı sadece doğum korkusuuuu😔🙈
nida50 Didemmmmmsss ağrılı ve homini gırtlak geçiyor 😁 önümden almasalar sabahlara kadar yemek yerim 🤦🏻♀️
Burcinisp88 Didemmmmmsss çok şükür bi şikayetim yok. Arada tekmeleyip canımı yakıyor 😀 sağdan sola dönmek zorlaştı tabi 😀😀
likapaa53 Sırt ağrısı çok yoruyor gece uyuyamıyorum🙈 uykusuzlukta etkiliyor işe gittiğim için her sabah kalkmak zorluyor bir yandanda iştahım açıldı bolda yemeli geçiyor😍
dd34_ Didemmmmmsss inşallah geçer canım biran önce benim ara ara oluyor bel ağrım ama bacaklarım çok skıntılı onlar çok ağrıyor
Burcinisp88 Didemmmmmsss bazen orada oluyor, kasılıyor ama benimki ters dönmüş o pozisyonda takılıyor ne zamandır. Göbek deliğime doğru geriniyor da geriniyor. İçim gıcı gıcı oluyor.
momteacher 1gün iyiysem 2gün bel ağrısı var benim🤦🏻♀️ Ama idare ediyorum, iş yapmamaya çalışıyorum eşim çok yardımcı Allah razı olsun ☺️ Çok şükür bugünümüze idare ediyoz, sağlıcakla zamanında gelir inşallah bebişlerimiz🙏🏻