Ozge-Akcakaya doğum iyi geçti canım spinal anestezi aldım ameliyat anında hiç acı hissetmedim ama çekiştirmeleri hissettim tabiki :) oda çok sıkıntı olmuyor bebeği aldıktan sonra sakinleştirici vuruyorlar zaten rahattım gayet yani😊 ama anestezinin etkisi geçince dikiş yerimde ağrılar başladı. Ara ara hemşireler gelip ağrı kesici yapıyorlar bir şekilde idare ediyorum bu ağrılarla. Ama onun dışında baş ağrısı falan hiç olmadı bende ilk yürüyüşte de çok rahat kalktım şükür çok sıkıntı yaşamadım