4 haftalıkken keseyi görerek hamile oldugumu ögrendim şuan 6+5 bi kaç gün önce devlete tahlil için gittim çok canımı sıktı doktor kese görünüyor içinde ufacık bişey oluşmuş dedi ama sağlıklı olurmu kalbi atar mı bişey diyemem haftaya gel dedi kendi doktoruma gitcem haftaya 7+3 olmuş olcam inşallah sağlıklı oldugunu görürüm