Kızlar merhaba ben 19+1 haftalık hamileyim doktorum plesanta previa olduğumu söyledi yani bebeğimin eşi aşagıdaymış geçen ay gittiğimde hala yukarı çıkmamıştı 25. Haftaya kadar beklenebiliyormuş pazartesi günü kontrolüm var ve çok heyecanlıyım aynı durumu yaşayan anneler var mı?