Ysmnee hayır ben bir test yaptırdım adet zamanıma yakın 3 cıktı 2 gun sonra adet oldum uzerine gördüm sanıp adetten sonra tekrar yaptırdım 1 cıktı yumurtlama ve adet donemlerinde hormon degişikliği oldugu için farklı cıkabılıyor sız 1 hafta sonra tekrar yaptırın deger 5 in üzerine cıktıysa hamilesiniz yoksa hayırlısı inşallah