Uykucu2307 7+6 yız canım , göğüs ucu hassasıyetı dışında belirtim yok , bir an önce ayın 1 ini bekliyorum randevum var en son 18 inde gitmiştik doktora , çok heycanlıyım ikide kayıp yaşamıştım merak ediyorum bebeğim nasıl diye ,bugünde rüyamda korkuttular beni , korkuyorum bundan önce düşük olduğu için kötü kötü rüyalar görüyorum,Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏