ayse17_ 16+1 haftalik hamileyim kızlar isim olarak biz Berke , Berkay, Egemen ve Aybars düşündük smdilik kızlar sizce aralarından size göre hangi kulağa hoş geliyor fikirlere de açığım
61Aysen ayse17_ Aybars bnde begeniyorm ama esim istemedi okdr isim soyledim ayaz ı begendi suan kafada o var. Egemen unisex isim miş bn o yuzdn vazgecmistm ondan.saydiklarinzda aybars hoş bence