BurcuGztok Başı yerini almış mı? Normal doğum görünüyor dedi mi doktorun? Benim 33 . Haftada doktora gittiğimde (özel hastane)sezaryen için gün istedim 🙈Sezaryeni unut şuan herşey normal doğumu gösteriyor dedi. Başı altta değişmezse normal dedi. 37. Haftada son kez kontrol edip karar vericekmiş. Acayip korkuyorum normal doğumdan. Ya günü geçerse , pisliğini yerse, kordonu dolanırsa, ya ıkınamazsam, ya canım çok acır da ıkınmak istemiyorum dersem falan diye. Kafamda deli korkular🤪
Ablam devlette doğum yaptı 1.5 gün suni sancı verdiler artık bebeğin kalp atışları yavaşlamış suni sancıyı kaldıramamış bebek o noktada sezaryen yaptılar.