Berna111 Tecrübeli anneler . Anne adayları . Size bi sorum olacak şuan 4+5 haftadayım . Henüz hiçbirşeyim yok . Evet herkeste herşey olacak diye bişey yok biliyorum ama merak ediyorum.Gebelikte bulantılarınız ne zaman başladı .?
Cnsasln Berna111 benim 5. Haftamda başladı çok az şeklinde haftam ilerledikçe bulantılarım da arttı. Şuan 12+4 üz içimde dolanan sürekli birşey var yani geçmedi değil
iremgun Berna111 benim ilk gebeliğimde hiç bulantım olmamıştı. Bulantınız olmazsa telaş yapmayın🌸 sağlıkla gelsin inşallah
Asyakuzusu Berna111 Başlayacak diye bir şart yok canım. Hiç olmayadabilir. Ne bir artıdır. Nede bir eksiklik
baby3_ Berna111 inşallah olmaz zaten 6. Hafta gidi başladı 16. Haftaya kadar deli gibi kustum bence şartlandırmayın olmasın
Berna111 baby3_ şartlandırma değil . Olması da iyi bişey derdi birlikte çalıştığım doktorum . Bebeğin kendini anlatma biçimiymiş 😁😁
Minnakkkk İlk hamileliğimde 7.haftada doğuma gidene kadar kusuyordum şimdi 7 haftalığım on gündür bulantıdan ölüyorım sanıyorum bence hiç olmasın daha iyi
Busra34ybg Berna111 benim bütün belirtilerim 9. Haftada başladı canım 12. Haftaya kadar baya çektim sonra azaldı şükür
Anne_adayi33 Benim 11. Hafta da başladı şuan 14+4 hala devam ediyoruz ne zaman kesilir diye merak ediyorum 🤦♀️
Berna111 Anne_adayi33 Teşekkr ederim . Bian önce kurtulursunuz bulantılardan inş . Bebeğinize sağ Salim kavuşursunuz 🙏🏻