imren91 ben 36 haftadayım. Salı günü cok şiddetli ağrıyla gittim düzenli sancılarım cıktı. Yatış verdiler kaldim bir gece seleston nidicard falan derken sancılarımı durdurdular hala kullanmaya devam ediyorum erken dogum riskim var. Ama sizin aslanınınız gelmiş sancılarınız gerçek olabilir