Peram Hafizerabia canım belki geç döllenmedir 🤷♀️ biraz daha bekle bence hala regl olmazsan bi doktora gözük derim belki kist falan vardır o da geciktiriyo
Aybukeklsozbn Hafizerabia kendini odaklamamakta çalış 3 gün daha bekle dediğim gibi en az 1 hafta geçmesi gerekir doktorların beklediği de bu 3 günde belli olmaz yumurta döllenmeye 3 gün ayırıyor zaten kendine oradan pay biç kafanı da takma çok varsa nasibinde çıkar zaten🙏🏻❤️
Akrepbebek Hafizerabia normal canim benim 7 gün gecikti 7. gün test yaptım negatif 1 saat sonra adet oldum 🙂
Aybukeklsozbn Peram aynen bende katılıyorum stres yaptıysan oda geciktiriyor yada ilaç falan kullandıysan gebe olsan dahi 3 günde çıkmaz gecikmeden en az 1 hafta geçmesi gerekir ozaman net sonuç alırsın 3 gün daha bekle bakalım canım
Aybukeklsozbn Hafizerabia Kanda belli olur zaten gebelik olup olmadığı bi baktır bakalım hakkında hayırlısı olsun💕
Hafizerabia Aybukeklsozbn amin insallah dua edin kizlar insallah vardir ilac falan da kullanmadim oyle adet olcakmis gibi sancilar oldu iki sonra bisi gelmedi
Sedabysl Benim kanda be idrar testinde negatif çıktı sonra 1 hafta geçti tekrar yaptım hamile çıktım. Geç döllenmiş benimkide. Acele davranıp hemen yapmıştım sende bekle biraz 🙂
Akrepbebek Hafizerabia bazen stresten da kaynaklanabiliyor inş hamilesindir canim belki erken diye testte gozukmedi
Hafizerabia Peram gittim maleswf koskaca 0 cikti beta doktor 1 hafta 10 gune kadar olmazsan gel dedi cok mutsuzuum :(
Ozge2805 Hafizerabia İki ay önce bende öyle oldum canım 6 gün geçikti maalesefki normalde hiç düzensiz olmam senede bir bazen böyle şaşma gibi bir durum oluyormuş herşeyden etkileniyor sinir, stres ,havalardan herşey
minikmucizemmmmmm Hafizerabia benimde 8 gün gecikmişti canım çok umutlanmıştım asla gecikmez aksine 2 3 gün erken olurdum. 8 gün sonunda regl oldum kan vermiştim negatifti. 15 güne kadar olan gecikmeler normalmiş stres yapma hiç Allah gönlüne göre versin inşallah hayırlı vakitte🌸
Minaliy Bende gecikmeden 1 gün sonra kan verdim negatifti 2 gün sonra tekrar Verdim pozitif çıktı geç döllenmeymiş biraz daha bekle canım
Akrepbebek Hafizerabia belirtilerin var yoğun akıntı ve şık tuvalet eğer dayanmıyorsan 3 günü bekleme yarın gidip kan ver zaten çıkar her sonuçta
ahaagul Hafizerabia Aynen eskiden sabah akşam günde en fazla iki kere giderdim tuvalete iki haftadir tuvalet yolunda gidip geliyorum resmen ya