Nnjwkwkl acı var mı
orkide21 valla acıyordu benim.baya sonra Baharati falan kestim acısı azaldi
Selmeryus Hatırlamıyorum diye yazmıştım☺️
orkide21 ilk zamanlar çoktu. Krem iyi geldi