Minigim_21 Kizlar benim kan gurubum 0+ bebegimin b+ ve kan uyusmazligimiz yuzunden bebeğim sarılık gecirdi suanda baska hastaneye yatıyor boyle bi durumla karsilasan varmi😭😭😭
Asyakuzusu Minigim_21 negatifte kan uyuşmazlığı denilir. Bilmeden panik yapıyorsunuz. Yada siz yanlış yazdınız kan grubunu
Svmcan Asyakuzusu Minigim_21 Elif_Cengiz ABO kan uyuşmazlığı diye bir şey var internette araştırabilirsiniz isterseniz. Sizin söylediğiniz rH uyuşmazlığı o daha çok biliniyor. Benimde kanım 0 rh+ eşimin Arh+ daha dogumuma 2 hafta var fakat bu uyuşmazlığa bağlı sarılık olmasından bende çok korkuyorum.Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏
Minnaktos Minigim_21 bebeğinizin kan grubu babanın kan grubundan mı benim 0 negatif esimin B negatif oğlum da B negatif olduğu için sarılık geçirme riski çok yüksek demişti ozaman doktorum ama hafif atlatmıstık o yüzden sordum
Elif_Cengiz Kan uyuşmazlığı olabilmesi için annenin negatif bebeğin pozitif olması gerekiyor. Sizin ikinizde kan grubu pozitif kan uyuşmazlığınız yok. Sarılık için atlatır dua ediyorum
Asyakuzusu Svmcan Bizimde kan grubumuz aynı. Hiç riskten bahsetmedi doktor. İlk çocuğumdada sorun olmadı. Düzeltiyorum çok pardon. Oğlum 0+ pozitif benim kan grubumdan doğdu 1 hafta sarılık oldu geçti.
Minigim_21 Minnaktos babasının kan grubu b Rh pozitif benim 0 rh pozitif her iki çocuğumda b rh pozitif oldu her ikisi de sarılık geçirdi
Svmcan Asyakuzusu ABO kan uyuşmazlığı olabilmesi için annenin 0 bebeğin A,B olmadı gerekir. Sanırım sizin bebeğinizin sarılığı kan uyuşmazlıgı ile ilgili değilmiş. Çok geçmiş olsun 🙏