Miragee Bugun doktorum muayne edecek umarım kırık ayak bileğim kaynamıstır ve ameliyat demez. 37. Haftadayım birde.. Hamilelikte etrafında falan basına gelen var mı ne kadar sürede iyileşir kırık
Mom092 Miragee Allahim sifani versin kuzum bebegin de zamaninda gelsin insallah ameliyata flan gerek kalmazz jelibon ye kemik suyu kaynat iç hemen toparlanirsinnn 🤲🏻
Cinarinannesii_ Miragee Geçmiş olsun canım bilgim yok malesef ama umarım çok çabuk iyilesirsin bebeğinde sağlıkla gelsin inşallah Rabbim acil şifalar versin 🌸
Mom092 Sibelglgakn tabiii herkes soyledi esimin ayagi kırıldığında ne alakasi var flan dedim 😬 denedik gercekten doktor bile şaşırdı cabuk kaynadı esim et suyu flan asla yemez jelibon yedirdm bende sürekli doktora da soyledik hatta jelibonu evet doğruluğu var dedi
Miragee ilkim_55 ameliyata gerek vardı da doktor iki ameliyat riskli dedi 5 hafta alçıda alçılı iken sezaryen olacağım bilmiyorum naısl olacak