Merhaba arkadaşlar. Karantinam bitti bugün 12.günüm. Aranızda covid geçiren tekrar test yaptıran oldu mu ? Negatife donduk mu nerden bilicez tekrar test yapıyorlar mi bilginiz var mi ? Bir de benim kanımda pıhtılaşma çıkmıştı iğne kullanmıştım bu süreçte acaba devam ediyor mu baktırmam gerekir mi ??