Leylayunus gece için fikir verebilirim sadece. Altını bağlamak istemiyorsanız altına sermelik naylon örtüler var onu seriyorsunuz üstüne çarşafı seriyorsunuz bu şekilde yatağa geçmiyor işediği zaman. Gündüz için birşey diyemem bu yaşta çok normal ama yavaş yavaş öğreniyorlar çünkü. Bak ne anlatıcam şimdi🙈 kardeşim 2-2.5 yaşlarında filan. Annem yazın pişmesin diye bez bağlamıyordu 10 yıl öncesi tabi. Küçük tuvaletini söylüyordu ama büyüğü gelince altına yapıyordu bazen söylemiyordu. Hatta evin içinde yapa yapa geziyordu. Ev mayın tarlası gibi oluyordu tek tek topluyorduk bir de saklanıyordu 🤷🏻♀️ ama kızmadık annem nasıl ettiyse bir şekilde alıştırdı tuvalete. Bu defa da tuvalete girdiğinde delik hariç her yere yapıyordu terliğin içine bile. Ama en azından tuvalete yapıyordu diye sevinmiştik. Böyle böyle alıştı işte , büyüdü 🙈🙈