Kızlar merhaba, şu an 35+3′teyiz. Bugüne kadar bebeğimin ölçümleri hep 3-4 gün önden gidiyordu. Şimdi muayeneler sıklaştı, 10 gün önce değerleri 34 civarı çıkan bebeğim dün sanki 3 günlük büyümüş gibi çıktı, bir hafta geriye düşmüş yani yaklaşık. Hatta geçen gittiğimde bi değeri bu gittiğime göre daha ileri çıkmış, bu çocuk çekti mi 10 günde ne oldu anlamadım. Kafama takmamaya çalışıyorum ama son haftalara geldik gerildim biraz. Çift damarımda direnç vardı ama doktor akımların iyi dedi. Tansiyon sorunum filan yok çok şükür. Neden olabilir böyle bi durum, şu an 2450 gram. Sizce normal mi?