Merhaba kızlar 12. Haftadan beri gorulen kanamam var fakat 4 gündür de hiç ama hiç geçmeyen bazen adına gaz ağrısı bazen adet ağrısı diyebileceğim uykudan uyaninca sagdan sola donmekte bile zorluk çektiğim ağrılar yaşıyorum. Kanama icin progestan kullanıyorum ama ağrı için napacagimi sasirdim oturdum bu saatte agliyorum ne yapmam lazim ne olur yardim edin