Ece96 Haftadayim belim hep agiriyordu kasık ağrımda basladi. Cok siddetli degil ama agriyor oylece. Bu normal mi yoksa dogum baslangici olabilir mi?
aybkkra Ece96 normal sanırım sancı gelip gidermiş çünkü kasık ağrısı sürekliyse artık o bebeğin baskısından dolayı benimde ağrıyor epeyi çünkü ama daha hiç sancım çıkmadı
Mom092 Ece96 o haftalarda basladi benmde sancim hala devam ediyor hatta 32 de başladı yalanci sancilarmis nst de flan sancm cikmiyor cunku