Emine32 eger ozel kurumsa daha rahat sanirim, sigortaciniz ya da ik biriminizin onayiyla oluyor. Dogumdan kisa bi sure sonra ilk yarisini, ucretli izin bitiminde ikinci yarisini veren de var oyleyse size yatmasi lazim ilk parcanin. benim kurumum gibi tum iznin sonunda tek seferde bildirip veren de var. Siz calistiginiz yerden en saglikli bilgiyi alirsiniz