Asya1994 Bn 5 haftalikken bilmiyordum hamile olduğumu yaptırdım ama iyi yapılmamış dolgunun yarısı kırıldı doktoruma sordum bu aylarda doktora gidebileceğimi yaptirabilecegimi söyledi 15 haftalikken ama Bn gitmedim yinede idare etmeye çalışıyorm son tramestere girince erken doğum riski yarattığı için onerilmiyormus dis yaptirmak