Fatmalina geçmiş olsun bende 25’lik kullanıyorum cnm bugün yine kontrolüm vardı 17+6’yım şu an da açlık tsh 3,04 çıktı gebelikte 2,5 altı istiyoruz korkulacak birşey yok şu an daha çok ihtiyacın var diye hafta içi 50’lik haftasonu 25’lik kullanmam gerektiğini söyledi. Sabah senin bu postunu gördüm doktora gitmeden bende biraz korkmadım değil 10’nun üstü evet hemen doğum doktorun ile irtibatta olur gerekeni yapardım şu an korkulacak hiç birşey yok dedi senin değerin kaç peki de sana bu yorumu yaptı doktorun