Doğum yapalı 3 bucuk ay oldu ve üç buçuk aydır her sabah 4 ve 6 arası vücudum deli gibi kaşınıyor kaşınan yerler daha ben elimi sürmeden kabarıyor biliyorum doktor değilsiniz randevu aldım zaten gidicem ama etrafınızda basina gelen var mı çünkü gerçekten çok kötüyüm ciiddi bir şey değildir umarım, internette hiç iyi şeyler yazmıyor. Zar zor uyuyorum kalktığımda hepsi geçmiş oluyor hoop ertesi sabah yine aynı şey