35+5 im bendede ayni seyler var. Gece uykum hic yok sürekli kasilma oluyo bebeğim bi kenara toplaniyo ve oldukca cok hareketli
Nst de sancim felan cikmiyo doktorum kasilmalar normal dedi. 5 kilo aldim sadece ama aşırı bel agrim var hicbiseh yapamiyorum. Hayırlısıyla saglikla vaktinde dogsunlarda insallah napalim katlaniyoruz