Kızlar 2 yaşında bir oğlum var 29 haftalık gebeyim ama sanki yeni dogum yapmamışım hamileligimi falan hiç hatırlamıyorum 😂 aralarında çok zaman olmadıgı için ikinci dogum daha mı kolay olur sizce ilk gebeligim de izlerdim hep normal sezeryan dogum gocunmazdım ama şimdi dogum adı geçse bana bişeyler oluyo napcam bilmıyorum😂